Blog

قیمت هوشمند سازی خانه(دستگیره دیجیتال)

توسط درب ضد سرقت, دستگیره دیجیتالدر 4 دسامبر 2022

قیمت هوشمند سازی خانه

اگر خانه را با قیمت بالا ارتقا دهید یا در مورد ویژگی ها زیاده روی کنید، می تواند باعث شود مشتریان بالقوه تحت تأثیر قیمت بالا قرار بگیرند یا احساس کنند که ویژگی های ارائه شده برای آنها کار نمی کند. بنابراین، مهم است که اکتشاف به روشی معقول و مقرون به صرفه انجام شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، افراد بیشتری به زندگی در یک خانه هوشمند روی می آورند. با این حال، کسانی هستند که پتانسیل خوب آن را نمی دانند و خانه ای ساده را ترجیح می دهند. برای نشان دادن ارزش واقعی یک خانه هوشمند، امکانات و تجهیزات موجود را به مردم نشان دهید. در برنامه Tap Life، می‌توانید به مهمانان اجازه دهید به افراد بازدیدکننده دسترسی داشته باشند تا بتوانند برای چند دقیقه حضور در خانه هوشمند شما را تجربه کنند.

مشتریان باید بدانند که برای چه چیزی هزینه اضافی می پردازند. اگر این سوال به درستی از آنها پرسیده شود، متوجه خواهند شد که حتی ارزش واقعی یک خانه هوشمند بیشتر از مبلغ پرداختی است.

———————————————————————————————————————-

شرکت یونیک یکی از بهترین شرکت های فروش انواع در ضد سرقت لوکس و دستگیره های دیجیتالی خارجی و ایرانی با ارزان ترین قیمت است که تمامی محصولات را با کیفیت عالی و فوق العاده و قیمت باورنکردنی به صورت نقد واقساط عرضه می کند، اقساط بدون بهره سود و نرخ بهره میباشد و انواع دستگیره های به صورت قسطی ارائه میگردد.

همچنین در این مجموعه در های ضد آب و داخلی در انواع و طرح های مختلف موجود می باشد

ویژگی اصلی این مجوعه فروش انواع کابینت وکمد دیواری به صورت اقساط بلند مدت میباشد.

دستگیره دیجیتال

دستگیره دیجیتال و هوشمند یونیک

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان تماس بگیرید.

چهارراه مصباح به سمت ساسانی جنب دوچرخه فروشی رنجی نبش کوچه شهید شریفی

دستگیره دیجیتال و هوشمند یونیک

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان تماس بگیرید.

09358005493 – 02632828364

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید