Blog

آنچه باید در مورد درب دولنگه بدانید

توسط درب اتاق, درب سرویس بهداشتی, درب ضد سرقت, درب ضدآبدر 26 سپتامبر 2021

درب ضدسرقت در کرج

در این محتوا تلاش کردیم تا اطلاعات جامع و کاملی را در ارتباط با درب دو لنگه ضد سرقت، ابعاد و قیمت درب دو لنگه در اختیار شما عزیزان قراردهیم تا در هنگام خرید و انتخاب خود دچار مشکل نشوید.

نگاهی به گذشته!

در بازار درب های ضد سرقت  بزرگ ترین مشکل بیشتر خریدارانی که برای خرید و تعویض اقدام می کنند، درب دو لنگه قدیمی آن ها می باشد چرا که این عزیزان دیگر از سبک قدیمی و نسبتا بزرگ خود خسته و اصطلاحا زده شده اند.

ابعاد درب ضد سرقت دو لنگه

انواع درب دو لنگه

در بازار انواع این درب ها به دو دسته تقسیم بندی می شود:

1-درب ضدسرقت لابی

2-درب ضدسرقت آپارتمان (واحد)

اما این دسته بندی چه تفاوتی را در انتخاب و ابعاد ایجاد می کند؟

1-درب لابی

درب لابی ضد سرقت در سال های گذشته و امروز، عموما به صورت دو لنگه طراحی و اجرا می شوند.

درب هایی که در بازار به عنوان درب ضدسرقت شناخته می شوند عموما کلمه ضدسرقت آن ها اضافی و بی جا می باشد.

بیشتر تولید کنندگان عموما به دلیل ابعاد نسبتا بزرگ و کم اهمیت بودن درب لابی در میزان امنیت هر خانه و خانواده، از به کار بردن ساختار مناسب و واقعی در زیرسازی و استراکچر درب دو لنگه امتناع می کنند.

اما در واقعیت، درب لابی در میزان امنیت ساختمان کم اهمیت بوده و تاثیر قابل توجهی ندارد؟

درب لابی ضد سرقت
درب لابی ضد سرقت

نگاهی نو به تولید

مجموعه ما به عنوان یک تولید کننده ایرانی بازار کشورمان، اقدام به تولید درب ضد سرقت دو لنگه با زیرسازی و استراکچر منحصر به فرد کرده است.

زیرسازی و استراکچر درب های ضد سرقت لابی و آپارتمانی ما هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و تمامی چارچوب ها و ساختار این درب ها از ورق آهن 2 میلی متری، فوم پلی یورتان و دیگر موارد خاص و منحصر به فرد است.

متفاوت و متنوع

اگر کمی دقیق تر به بازار درب های ضد سرقت و خانه های تازه ساخت امروزی نگاه کنیم متوجه می شویم که اکثر درب های ضد سرقت لابی، چوبی و مشابه یکدیگر هستند و کمتر تنوعی در میان آن ها می توان پیدا کرد.

اما در این شرکت از آن جایی که شما با تولید کننده درب ایرانی به صورت مستقیم در ارتباط هستید، امکان تولید انواع طرح، رنگ، چارچوب و یراق آلات امکان پذیر است.

حق انتخاب تا کجا؟

دست شما آنچنان باز است که می توانید برای قفل ضد سرقت درب خود که عموما از یراق تک قفل استفاده می کنند، قفل درب کاله را سفارش دهید تا امنیت ورودی ساختمان خود را آنگونه که دوست دارید افزایش دهید.

قفل درب ضد سرقت کاله

2-درب آپارتمان (واحد)

بررسی درب ضدسرقت ورودی خانه یا محل کار شما با درب لابی کاملا متفاوت است، چرا که دست شما در انتخاب ابعاد درب دو لنگه باز است.

راه اولی که پیش پای شماست حفظ درب قبلی با همان ابعاد و تبدیل آن به ضدسرقت است.

شما خریدار محترم می توانید براساس سلیقه شخصیتان درب قبلیتان را حفظ کنید و تنها شکل ظاهری، چارچوب و یراق آلات آن را تغییر دهید و در اساس ابعاد آن تغییری ایجاد نکنید.

درب لابی ضد سرقت
درب لابی ضد سرقت
راه حل بهتر

راه دوم راهی است که مانند آب سردی، خریداران را آرام می کند.

همان طور که در ابتدای این محتوا اشاره کردیم اکثر خریداران به دنبال تغییر ابعاد درب دو لنگه خود هستند.

شما خریداران محترم می توانید به راحتی خوردن یک لیوان آب، درب قدیمی خود را به درب ضدسرقت تک لنگه تبدیل کنید.

با انتخاب راه دوم، نصاب، چارچوب درب ضد سرقت را از یک سمت روی چارچوب قبلی ایمن سازی می کند و سپس سمت دیگر چارچوب را با آجر، سیمان و گچ پر می کند. به همین سادگی

توجه داشته باشید که امکان انتخاب ابعاد دلخواه برای یک درب، تنها در شرکت ما امکان پذیر است چرا که در این شرکت تمامی محصولات به صورت سفارشی تولید و اجرا می شود.

قیمت درب دو لنگه

قیمت درب دو لنگه از آن جهت که ابعاد بزرگ تری نسبت به درب تک لنگه دارد، قیمت بالاتری دارد.

قیمتش در بازار ایران حدودا  2.5  برابر قیمت درب تک لنگه است که این موضوع نیز از جمله مهم ترین دلایلی است که خریداران به دنبال تغییر درب قدیمی خود به درب معمولی (تک لنگه) هستند.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید